Web

Què has de fer per pertànyer a Dinder Club?

Per pertànyer a Dinder Club has de complir aquests requisits:

  • Ser membre d'una entitat social.
  • Tenir un grau major del 33%.
  • Ser mayor de edad.
  • Tenir lectoescriptura funcional.

Per què serveix el botó CONTACTA en vermell, situat a dalt i a la dreta de la pantalla?

El botó CONTACTA situat a dalt i a la dreta de la pantalla serveix per contactar amb l'equip Dinder Club i demanar informació per fer-te membre de Dinder Club.

Què és la lectura fácil?

"La lectura fàcil és una manera de crear documents que són més fàcils d'entendre.
És útil per a totes les persones.
Però sobretot és útil per a les persones amb dificultats de comprensió.
Per fer-ne la lectura fàcil, és important seguir unes normes i validar els documents."

Què significa validar un document?

"Validar és comprovar si un document és fàcil de comprendre.
La validació sempre la fan persones amb dificultats de comprensió.
La validació és important en la lectura fàcil."

El web i l'app de Dinder Club disposa del logotip de lectura fàcil?

"Sí. Dinder Club disposa del logo de lectura fàcil.
Apareix a sota del tot aquesta pàgina web.
Aquest logo blau és el logo europeu de la lectura fàcil.
Si veieu aquest logo en una web, un document o un llibre vol dir que està en lectura fàcil."

Com puc descarregar-me l'app de Dinder Club?

Per descarregar l'aplicació en un mòbil Android heu de seguir els passos següents:

  1. En tu dispoAl dispositiu, obriu l'aplicació GooglePlay Store.sitivo, abre la aplicación GooglePlay Store.
  2. Toca la pestanya "cercar" i escriu la paraula Dinder Club.
  3. Seleccioneu l'aplicació.
  4. Fes clic al botó "instal·lar".

Per descarregar l'aplicació en un mòbil iOS has de seguir els passos següents:

  1. Al dispositiu, obriu l'aplicació Google Play Store.
  2. Toca la pestanya "cercar" i escriu la paraula Dinder Club.
  3. Seleccioneu l'aplicació.
  4. Fes clic el botó "obtenir".

En quants idiomes l'aplicació i la pàgina web estan disponibles?

L'aplicació i la pàgina web estan disponibles en tres idiomes:

  • Espanyol
  • Català
  • Anglès

APP - Dinder Club

Què és Dinder Club?

Dinder Club és una aplicació que té l'objectiu de posar en contacte persones amb discapacitat intel·lectual. Aquesta aplicació vol facilitar la creació d'enllaços d'amistat i amoroses entre persones amb discapacitat intel·lectual. Dinder Club consta d'un apartat de cites i un de plans grupals.

És una aplicació de pagament?

No.
Dinder Club és una aplicació gratuïta"

Puc trobar parella a Dinder Club?

Sí.
Dinder Club és una plataforma per establir relacions amistoses i amoroses amb persones que comparteixin interessos i aficions. No dubtis a descarregar-te l'aplicació (APP) i comprovar-ho tu mateix/a."

Si no pertanyo a una entitat social, em puc registrar?

No.
Per poder accedir a l'aplicació Dinder Club heu de fer el registre a través d'una entitat.

APP - El meu perfil

Quin tipus de fotos he de posar al meu perfil?

Has d'afegir fotografies teves. És important que les fotografies no surtin borroses i expressin molt bé com ets i que vols mostrar a les altres persones.

Puc treure la meva localització?

No.
Mentre utilitzeu l'aplicació no podeu desactivar la localització.

Com accedim a la configuració?

A la configuració hi accedim a través del nostre perfil, prement el botó de la roda dentada situada a dalt a la dreta de la pantalla.

Què hi trobem a la configuració?

A la configuració hi trobem:

  • La distància màxima.
  • L'idioma.
  • Canviar la teva contrasenya.
  • Botó d'ajuda.
  • Preguntes i respostes més freqüents.
  • Tancar el compte.

Què hauria d'explicar a la meva biografia?

La meva biografia és un espai dins del meu perfil on pots explicar qualsevol aspecte de la teva vida que vulguis compartir amb les altres persones, sempre respectant les normes de Dinder Club.

Puc tancar el meu compte?

Sí.
Per tancar el compte has de seguir els passos següents:"

  1. Aneu a l'apartat del vostre perfil.
  2. Premeu el botó de "configuració", que és la roda dentada situada a dalt a la dreta de la pantalla.
  3. Seleccioneu la casella "Tancar compte".

APP - Plans

Què passa si em quedo sense plaça per a un pla?

"Pots apuntar-te i el teu nom apareixerà a la llista d'espera. Si hi hagués alguna cancel·lació amb més de 48 hores d'antelació, depenent de l'ordre de llista d'espera, se us adjudicaria la plaça.
Si no queda cap plaça lliure, se t'adjudicaria una plaça per al mateix pla el dia hàbil següent el qual es realitzarà."

Com s'eliminen els xats grupals dels plans?

Els xats grupals dels plans s'eliminen a les 24 hores de finalitzar el pla.

Puc denunciar un participant del grup del pla?

Al xat del pla hi ha un dinamitzador que gestiona el grup i pren les mesures necessàries per solucionar els possibles conflictes que puguin succeir.

Qui serà el responsable de supervisar el pla?

El pla tindrà un dinamitzador qualificat i seleccionat prèviament, que s'encarregarà de:

  • Resoldre els dubtes necessaris.
  • Acompanyar els usuaris durant l'activitat.
  • Solucionar los posibles problemas que puedan aparecer

Tots els plans tenen el mateix cost?

Cada pla o activitat tindrà un cost diferent, així com també hi haurà activitats gratuïtes.

APP - Cites

Quan connectes amb una altra persona a Dinder Club?

Et connectes amb una altra persona quan tu i aquesta persona us poseu “m'agrada” l'una a l'altra.

Puc desfer una connexió?

Sí.
Per deixar d'estar connectat amb l'altra persona has de seguir els passos següents:

  1. Ves al xat individual amb aquesta persona.
  2. Premeu el botó dels 3 puntets situat a dalt a la dreta.
  3. Elimina la connexió. Quan suprimiu la connexió també s'eliminarà el xat.

Per què no em surten perfils de persones a l'apartat de Cites?

Hi ha 3 solucions perquè surtin perfils d'altres persones:

  1. Anar a Cites > Entrar a modificar preferències >Augmentar la distància màxima.
  2. Observa si tens bona connexió o cobertura. Connectat a una xarxa wifi si és possible
  3. Revisa si tens la localització activada.

Com puc bloquejar un usuari que no vull que m'aparegui als diferents perfils ni es pugui comunicar amb mi?

Per bloquejar una persona has de seguir els passos següents:
 

  1. Entra al perfil de la persona que vols bloquejar. El perfil és l'espai on trobareu la informació principal d'aquesta persona.
  2. Premeu el botó "bloquejar l'usuari".

Pots bloquejar i desbloquejar qui vulguis les vegades que vulguis.

Puc canviar la meva orientació afectivosexual?

Sí.
Per canviar l'orientació afectivosexual has de seguir els passos següents:

  1. Entra al teu perfil.
  2. Prem el botó de: "Què vols trobar a les cites?"
  3. Selecciona l'opció que vulguis.

Com puc proposar una cita a l'altra persona usuària amb qui xatejo?

Quan cada persona hagi enviat 20 missatges, s'activarà el botó "Demanar cita" a la conversa del xat perquè els puguis enviar la petició de cita, indicant dia, hora i lloc.

Puc cancel·lar o modificar una cita?

Sí.
Per cancel·lar o modificar una cita has de seguir els passos següents:

  1. A la barra inferior de menú, aneu a "Agenda".
  2. Aneu a l'apartat "Historial de cites".
  3. Aneu a l'apartat "Cites pendents".
  4. Un cop a "Cites pendents" pots modificar o cancel·lar les cites que tinguis concertades.

Recorda que, per modificar una citació, cal l'aprovació de les dues persones.

Com denuncio un altre usuari?

Per denunciar una altra persona usuària has de seguir els passos següents:

  1. Veus el xat individual amb la persona.
  2. Premeu el botó dels 3 puntets situat a dalt a la dreta.
  3. Selecciona la casella "Denunciar la persona".

Un cop hagis fet la denúncia, des de Dinder Club ens encarreguem de la resta. Per això és important que la denúncia sigui real i no inventada.

Puc enviar fotografies pel xat amb les meves connexions?

No.
Pel xat només es poden enviar missatges de text.