Què has de fer per pertànyer a Dinder Club?
Per pertànyer a Dinder Club has de complir aquests requisits:
Per què serveix el botó CONTACTA en vermell, situat a dalt i a la dreta de la pantalla?
El botó CONTACTA situat a dalt i a la dreta de la pantalla serveix per contactar amb l'equip Dinder Club i demanar informació per fer-te membre de Dinder Club.
Què és la lectura fácil?
"La lectura fàcil és una manera de crear documents que són més fàcils d'entendre.
És útil per a totes les persones.
Però sobretot és útil per a les persones amb dificultats de comprensió.
Per fer-ne la lectura fàcil, és important seguir unes normes i validar els documents."
Què significa validar un document?
"Validar és comprovar si un document és fàcil de comprendre.
La validació sempre la fan persones amb dificultats de comprensió.
La validació és important en la lectura fàcil."
El web i l'app de Dinder Club disposa del logotip de lectura fàcil?
"Sí. Dinder Club disposa del logo de lectura fàcil.
Apareix a sota del tot aquesta pàgina web.
Aquest logo blau és el logo europeu de la lectura fàcil.
Si veieu aquest logo en una web, un document o un llibre vol dir que està en lectura fàcil."
Com puc descarregar-me l'app de Dinder Club?
Per descarregar l'aplicació en un mòbil Android heu de seguir els passos següents:
Per descarregar l'aplicació en un mòbil iOS has de seguir els passos següents:
En quants idiomes l'aplicació i la pàgina web estan disponibles?
L'aplicació i la pàgina web estan disponibles en tres idiomes:
Què és Dinder Club?
Dinder Club és una aplicació que té l'objectiu de posar en contacte persones amb discapacitat intel·lectual. Aquesta aplicació vol facilitar la creació d'enllaços d'amistat i amoroses entre persones amb discapacitat intel·lectual. Dinder Club consta d'un apartat de cites i un de plans grupals.
És una aplicació de pagament?
No.
Dinder Club és una aplicació gratuïta"
Puc trobar parella a Dinder Club?
Sí.
Dinder Club és una plataforma per establir relacions amistoses i amoroses amb persones que comparteixin interessos i aficions. No dubtis a descarregar-te l'aplicació (APP) i comprovar-ho tu mateix/a."
Si no pertanyo a una entitat social, em puc registrar?
No.
Per poder accedir a l'aplicació Dinder Club heu de fer el registre a través d'una entitat.
Quin tipus de fotos he de posar al meu perfil?
Has d'afegir fotografies teves. És important que les fotografies no surtin borroses i expressin molt bé com ets i que vols mostrar a les altres persones.
Puc treure la meva localització?
No.
Mentre utilitzeu l'aplicació no podeu desactivar la localització.
Com accedim a la configuració?
A la configuració hi accedim a través del nostre perfil, prement el botó de la roda dentada situada a dalt a la dreta de la pantalla.
Què hi trobem a la configuració?
A la configuració hi trobem:
Què hauria d'explicar a la meva biografia?
La meva biografia és un espai dins del meu perfil on pots explicar qualsevol aspecte de la teva vida que vulguis compartir amb les altres persones, sempre respectant les normes de Dinder Club.
Puc tancar el meu compte?
Sí.
Per tancar el compte has de seguir els passos següents:"
Què passa si em quedo sense plaça per a un pla?
"Pots apuntar-te i el teu nom apareixerà a la llista d'espera. Si hi hagués alguna cancel·lació amb més de 48 hores d'antelació, depenent de l'ordre de llista d'espera, se us adjudicaria la plaça.
Si no queda cap plaça lliure, se t'adjudicaria una plaça per al mateix pla el dia hàbil següent el qual es realitzarà."
Com s'eliminen els xats grupals dels plans?
Els xats grupals dels plans s'eliminen a les 24 hores de finalitzar el pla.
Puc denunciar un participant del grup del pla?
Al xat del pla hi ha un dinamitzador que gestiona el grup i pren les mesures necessàries per solucionar els possibles conflictes que puguin succeir.
Qui serà el responsable de supervisar el pla?
El pla tindrà un dinamitzador qualificat i seleccionat prèviament, que s'encarregarà de:
Tots els plans tenen el mateix cost?
Cada pla o activitat tindrà un cost diferent, així com també hi haurà activitats gratuïtes.
Quan connectes amb una altra persona a Dinder Club?
Et connectes amb una altra persona quan tu i aquesta persona us poseu “m'agrada” l'una a l'altra.
Puc desfer una connexió?
Sí.
Per deixar d'estar connectat amb l'altra persona has de seguir els passos següents:
Per què no em surten perfils de persones a l'apartat de Cites?
Hi ha 3 solucions perquè surtin perfils d'altres persones:
Com puc bloquejar un usuari que no vull que m'aparegui als diferents perfils ni es pugui comunicar amb mi?
Per bloquejar una persona has de seguir els passos següents:
Pots bloquejar i desbloquejar qui vulguis les vegades que vulguis.
Puc canviar la meva orientació afectivosexual?
Sí.
Per canviar l'orientació afectivosexual has de seguir els passos següents:
Com puc proposar una cita a l'altra persona usuària amb qui xatejo?
Quan cada persona hagi enviat 20 missatges, s'activarà el botó "Demanar cita" a la conversa del xat perquè els puguis enviar la petició de cita, indicant dia, hora i lloc.
Puc cancel·lar o modificar una cita?
Sí.
Per cancel·lar o modificar una cita has de seguir els passos següents:
Recorda que, per modificar una citació, cal l'aprovació de les dues persones.
Com denuncio un altre usuari?
Per denunciar una altra persona usuària has de seguir els passos següents:
Un cop hagis fet la denúncia, des de Dinder Club ens encarreguem de la resta. Per això és important que la denúncia sigui real i no inventada.
Puc enviar fotografies pel xat amb les meves connexions?
No.
Pel xat només es poden enviar missatges de text.